سلاح مقاومت فقط برای دفاع از لبنان است/ حالا اسرائیل از ما می ترسد
کدهای وب.عـکس های زیبا.دانلود نرم افزار.کلیپ
عـکس, ابدیت افلاین, کلیپ, اس ام اس,دانلود,اندروید,جاوا,

 

سلاح مقاومت فقط برای دفاع از لبنان است/ حالا اسرائیل از ما می ترسد
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود به مناسبت دوازدهمین سالگرد اخراج اشغالگران صهیونیست از جنوب لبنان تاکید کرد سلاح مقاومت فقط برای حمایت از لبنان و مردم آن در برابر رژیم صهیونیستی به کار گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود در مراسمی که به مناسبت دوازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی در بنت جبیل در جنوب لبنان برگزار شده است، گفت : این سرزمین بدون هیچ گونه شرط و بدون هرگونه توافق خفت بار و بدون اینکه دستاوردی برای دشمن داشته باشد، در اوج کرامت و عزت به مردم برگشت.

وی افزود : فتنه ای را که اسرائیل در جنوب لبنان برای آن آماده شده بود، نابود شد و درباره حمایت از جنوب و کشور و مردم در برابر تجاوزات اسرائیل، سئوالی که مردم جنوب می پرسند این است که آیا معادله ارتش، ملت و مقاومت، امنیت و حمایت از آنها را محقق می کند؟

وی افزود : از 25 می 2000 تا امروز به استثنای جنگ جولای 2006، دشمن اسرائیل جرات تجاوز به لبنان را ندارد که این به برکت معادله ارتش، ملت و مقاومت است.
shirazwallpaper.com
به گزارش مهر، سید حسن نصرالله تاکید کرد : اسرائیلی که هر روز به ما حمله می کرد، امروز از این می ترسد که ما به آن حمله کنیم و این امر این رژیم را بر آن داشته است تا دیواری در نزدیک روستای کفرکلا در جنوب لبنان احداث کند.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد : 25 می 2000 آخرین میخ را بر جنازه آنچه به "اسرائیل بزرگ" موسوم بود، وارد کرد.

نصرالله با تقدیر از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران و سوریه در حمایت از مقاومت خاطر نشان کرد : تجاوزات اسرائیل به لبنان با توطئه چینی بین المللی، عربی و برخی کشورهای اسلامی به استثنای ایران و سوریه صورت گرفت، و حتی در لبنان اجماع ملی درباره مقاومت و سلاح آن ایجاد نشد.
shirazwallpaper.com
وی گفت : در پی هرج و مرج اخیر در لبنان و به دست گرفتن سلاح از سوی برخی گروهها، برخی تمام سلاح موجود در کشور را با سلاح مقاومت مقایسه و خواستار بررسی آن در یک پرونده واحد به عنوان سلاح غیر قانونی شدند که ما آن را مغالطه و مردود می دانیم، با این حال می گویم از نظر ما منعی برای بررسی تمام سلاحهای موجود در لبنان برای دستیابی به راهبرد دفاعی برای حمایت از لبنان وجود ندارد.

وی تاکید کرد : با توجه به دیدگاه ما درباره اسرائیل و ماهیت تجاوزکارانه این رژیم و همچنین تجربیات قبلی و حقایق و وضعیت دشمن وطمع ورزیهایش به لبنان و همچنین امکانات دفاعی ضعیف لبنان، تنها راه حمایت از لبنان را معادله "ملت، ارتش و مقاومت" می دانم، اما مسئول امنیت و ثبات و حمایت از لبنانی ها در داخل، فقط دولت است.
shirazwallpaper.com
نصرالله با اشاره به حوادث اخیر در طرابلس و عکار و بیروت خواستار تحقیقات عادلانه و محاکمه عاملان بروز این درگیریهای تاسف بار شد و گفت : باید ارتش را به خاطر لبنان و لبنانی ها حفظ کرد.

وی افزود : حمله به دفاتر و مراکز متعلق به گروههای سیاسی جایز نیست و دولت باید از آنها حمایت کند.

نصرالله هشدار داد : تحریک طایفه ای و مذهبی بسیار خطرناک است، زیرا اوضاع از کنترل خارج می شود و هیچ کس نمی تواند آن را مهار کند و همه متضرر خواهند شد، بازگشت به جنگ داخلی و فضاهای تنش و درگیری به زیان همه لبنانی هاست و همه باید از این مسئله پرهیز کنند. shirazwallpaper.com


نظرات شما عزیزان:

عمارها
ساعت0:04---26 دی 1391
عالیه . وبلاگ خوبی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط تردست